Obchodné podmienky
Úvodné informácie
Tovar na stránke www.jpe.sk je pôvodne používaný alebo repasovaný, testovaný, prípadne nový nepoužívaný-označený na stránke ako nový a plne funkčný.
Fotografie pri produktoch sú ilustračné, niektoré sú však skutočné. Prípadné nedostatky kozmetického charakteru sú uvedené v popise produktu. Fotografie kupovaného produktu zašleme na požiadanie.
Predávaný tovar nemusí byť dodaný v pôvodnom balení.
Predaj tovaru
Priamy predaj
- Tovar zakúpite priamo v kancelárii spoločnosti na adrese JPE, s.r.o., Bojnická 20, Bratislava
- alternatívne v SEMEROVE, kde máme sídlo spoločnosti a zároveň pre výpočtovú techniku hlavný sklad
- vačšinou sa však zdržiavame v BRATISLAVE
- Pri osobnom odbere je potrebné tovar uhradiť vopred cez internet banking po vystavení proforma faktúry.
Zásielková služba
- Tovar zasielame zatiaľ len prostredníctvom Zásielkovne
- Zasielame ho raz týždenne, alebo podľa dohody, nakoľko bazár je len doplnková služba našej spoločnosti
- Doručenie po odoslaní tovaru trvá obvykle do 24 až 48 hodín v pracovných dňoch, v prípade veľkoobjemových tovarov je to individuálne dohodnuté.
- Dopravné a balné Vám ukáže systém pri objednávaní presne podľa aktuálnych cien a akcií Zásielkovne, alebo ak je doprava poskytnutá z našej strany, tak je dohodnutá a nastavená suma vopred.
Predajcovia výpočtovej techniky
- O registrácii nás informujte i keď máme túto časť automatizovanú
- Predajcom výpočtovej techniky, zberateľom a servisným strediskám po registrácii na stránke poskytujeme zľavu
- Pri odbere väčšieho množstva tovaru poskytneme osobitnú zľavu dohodou
Záruka a reklamačné podmienky
- Záruka na tovar je 12 mesiacov odo dňa zakúpenia alebo doručenia zásielky. Pri predĺžení záruky na 24 mesiacov je navýšenie 30% z ceny
- Záručná doba začína dňom prevzatia tovaru kupujúcim, pri zásielkach dňom doručenia tovaru
Pri zásielkach si skontrolujte preberaný tovar pred pracovníkom pošty alebo doručovateľom. Nekompletnosť a poškodenie tovaru reklamujte ihneď pred predávajúcim, pracovníkom pošty alebo doručovateľom. V prípade nenahlásenia nezrovnalosti doloženej písomným svedectvom pracovníka pošty alebo doručovateľa reklamácie nebudú uznané.
Chybný tovar bude späť prevzatý pri dodržaní nasledovných podmienok:
- priloženie dodacieho listu alebo faktúry, na ktorých sú uvedené príslušné sériové čísla
- presný popis závady
Zákonom stanovená doba na vybavenie reklamácie je 30 dní.
Záruka sa nevzťahuje
- na spotrebný materiál ako sú tonery, cartridge, batérie (akumulátory)
- na softvér nainštalovaný iným subjektom ako predávajúcim
- na mechanicky poškodený tovar
- pri poškodení garančnej nálepky
- ak zariadenie bolo používané pri neštandardných prevádzkových podmienkach
- ak zakúpený tovar opravovala neoprávnená osoba alebo organizácia.
Zrušenie objednávky, odstúpenie od zmluvy a storno poplatky
Zrušenie objednávky zo strany kupujúceho
- Kupujúci má právo zrušiť objednávku kedykoľvek pred jej záväzným potvrdením. Objednávku je možné stornovať osobne, telefonicky alebo e-mailom.
- Stornovaním už odoslanej objednávky je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu škodu, ktorá vznikla týmto konaním, najmä v prípade, ak predávajúci na želanie zákazníka zaobstaral produkt, ktorý nebol na sklade alebo ak v súvislosti s objednaním produktu vznikli preukázateľné výdaje. Storno poplatok môže byť až do výšky 50% z celkovej ceny tovaru a celej dopravy.
Zrušenie objednávky zo strany predávajúceho
- Predávajúci má právo zrušiť objednávku v prípade, ak táto nebola záväzne potvrdená (chýbajúce alebo nepresné údaje v objednávke, neodpovedanie zo strany kupujúceho) alebo v prípade, ak produkt nie je na sklade, už sa nevyrába, nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena tovaru pred jeho dodaním. V prípade ak nastane takáto situácia, predávajúci bude okamžite informovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, ak zákazník už uhradil časť alebo celú sumu, bude mu táto čiastka bezodkladne vrátená prevodom na účet alebo v hotovosti.
Odstúpenie od zmluvy pri komunikácii na diaľku (zásielkový obchod)
- Spotrebiteľ (súkromná osoba) je oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru kupovaného na diaľku. Vzťahy medzi podnikateľskými subjektmi sa riadia osobitnými predpismi.
- Odstúpenie od zmluvy musí byť uskutočnené písomnou formou, musí obsahovať všetky údaje potrebné k identifikácii tovaru, k identifikácii predávajúceho a kupujúceho a musí byť vo vyššie uvedenej lehote doručené spolu s tovarom na adresu predávajúceho uvedeného v záručnom liste na náklady kupujúceho.
- Tovar nesmie vykazovať znaky iného poškodenia ako sú prípadné nedostatky kozmetického charakteru, na ktoré bol kupujúci upozornený pred predajom.
- Kupujúci nemôže odstúpiť od spotrebiteľskej zmluvy v nasledujúcich prípadoch:
- ak ide o zmluvu, ktorej súčasťou je aj poskytovanie služieb a s ich plnením sa začalo
- ak je predmetom dodávky aj počítačový program a prebehla jeho inštalácia
- v ostatných prípadoch uvedených v § 12 ods. 5 zákona č.108/2000 Z.z.
Ochrana osobných údajov
- Osobné údaje klienta umožňujú vykonať nevyhnutné účtovné operácie, vyhotoviť daňový doklad obvykle vyžadovaný oboma stranami, prípadne slúžia na identifikáciu platby uskutočnenej bankovým prevodom.
- Pri objednávke na diaľku cez e-shop alebo telefonicky požadujeme len tie osobné údaje, ktoré sú nevyhnutné k uzavreniu zmluvy. V prípade, ak tieto osobné údaje (meno, priezvisko, adresa dodania, emailová adresa pre potvrdenie objednávky a telefonický kontakt pre kuriéra) nebudú poskytnuté, nie je môžné uzatvoriť zmluvu. Tieto údaje klienta sú využívané len v súvislosti s dodaním tovaru.
- Pri osobnom odbere identifikačné údaje klienta nepožadujeme.
- Nepoužívame Google a Facebook služby. Našu stránku môžete prehliadať slobodne bez toho aby ste boli sledovaní týmito spoločnosťami.